Obra de teatre "STOP"

Per desenvolupar la formació viària en l'etapa escolar, la Fundació RACC prposa...

Per desenvolupar la formació viària en l'etapa escolar, la Fundació RACC proposa l'obra de teatre STOP, una nova aventura dels Superagents de la Ketty , que transmet de forma amena els conceptes bàsics de la mobilitat segura i sostenible a alumnes de 3 a 9 anys.

Els principis de la mobilitat segura i sostenible, de forma amena i divertida

La Fundació RACC acompanya els usuaris de la mobilitat en totes les fases de la vida, amb la qual cosa contribueix a la seva formació com a vianants i conductors més responsables i segurs. En edat escolar, la Fundació dona suport a l’obra de teatre STOP, una nova aventura dels Superagents de la Ketty, un espectacle que incideix en la importància que els més petits coneguin conceptes de mobilitat segura i sostenible.

Els principis de desenvolupament de l'obra só:

• Dinamisme: combina elements propis d'una comèdia de situació televisiva (sitcom) amb elements teatrals i projeccions audiovisuals.
  • Sorpresa: canvis constants en el registre teatral per explicar la història.
  • Diversió: una història de "lladres i serenos", en la qual el coneixement del significat dels senyals de trànsit és fonamental per resoldre el cas.
  • Per a tots els públics: un espectacle infantil amb gags, bromes i referències per a totes les edats.

Desenvolupament

L'obra se situa en una ciutat immersa en un terrible caos circulatori pel fet que el malvat doctor Que ha robat tots els senyals de trànsit. Per solucionar-ho, els responsables de la ciutat han decidit avisar el millor grup d'operacions especials: els Superagents de la Ketty, que empraran tot el seu enginy, el seu coneixement i la seva intuïció per resoldre el cas.

Per completar la seva missió, als protagonistes els caldrà l'ajuda dels assistents, en un espectacle que combina clown, teatre de participació, teatre de contacte, titelles, etc.

* Consulteu cost i necessitats tècniques de l'espectacle. Durada aproximada: 60 minuts.

Els protagonistes de l’obra són els Superagents de la Ketty, que durant tot l’espectacle intentaran resoldre el cas dels senyals de trànsit robats.

L’obra combina diferents gèneres teatrals en un espectacle molt divertit que combina elements dels Àngels de Charlie, Austin Powers, James Bond, Mortadelo i Filemón i l’inspector Gadget.

L’espectacle està dissenyat per ser representat en teatres i auditoris, amb un espai escènic mínim de 6x6 metres.

Dossier de l'obra