Enviament d'incidències

Enviament d'incidències

Omple el qüestionari següent amb el màxim detall possible per enviar la teva queixao...

Omple el qüestionari següent amb el màxim detall possible per enviar la teva queixa o reclamació sobre mobilitat a Via directa. La Fundació RACC realitzarà l'anàlisi tècnica del cas, el transmetrà a l'administració competent i realitzarà el seguiment de les possibles accions de millora.

Envia la teva reclamació relacionada amb la mobilitat

Envia'ns la teva incidència

*Camps obligatoris

Lloc del tram on existeix el problema

Map Data
Map data ©2016 Google, Inst. Geogr. Nacional
Map DataMap data ©2016 Google, Inst. Geogr. Nacional
Map data ©2016 Google, Inst. Geogr. Nacional
Satellite

Dades personals

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament
Reial Automòbil Club de Catalunya (RACC)
Empresa del Grup RACC que ofereix el servei (vegeu www.racc.cat/quisom)
Contacte del Delegat de Protecció de Dades del RACC: dporacc@racc.es

Finalitats i legitimació del tractament
El RACC tracta les seves dades amb les finalitats següents:

1. Finalitats contractuals o orgàniques
- Gestionar la seva condició com a soci del RACC.
- Comunicar-li els beneficis i avantatges dels quals gaudeix com a soci del RACC.
- Prestar-li els serveis contractats com a client o soci del RACC.
- Rebre la informació sol•licitada.

2. Finalitats basades en l’interès legítim del RACC
- Oferir o recomanar-li serveis o productes del RACC que puguin ser del seu interès.
- Comunicar les seves dades a empreses del Grup RACC (vegeu www.racc.cat/quisom) amb finalitats administratives o per donar compliment a obligacions legals.

3. Finalitats que requereixen el seu consentiment exprés
- Oferir o recomanar-li serveis o productes del RACC que puguin ser del seu interès amb posterioritat a la seva baixa com a soci, o a la prestació dels serveis contractats o pels quals ha mostrat interès.
- Oferir o recomanar-li serveis o productes de tercers que puguin ser del seu interès.

L’enviament de qualsevol informació, oferta o recomanació es podrà realitzar per qualsevol mitjà, tant físic com telemàtic (correu electrònic, fax, SMS, xarxes socials, aplicacions mòbils, etc.).

Destinataris
Les seves dades se cediran exclusivament a empreses del Grup RACC amb finalitats administratives, per realitzar accions comercials de productes i serveis propis del grup i per al compliment d’obligacions legals.

Drets
Vostè pot exercir els drets següents: oposició, accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat, revocació del consentiment i impugnació de qualsevol decisió basada en el tractament automatitzat de les dades.

Procedència
En el cas que no ens hagi facilitat directament les seves dades, l’informem que aquestes ens han estat facilitades pel soci que ha contractat la modalitat corresponent, o bé a través de fonts d’informació obertes i d’accés públic.

Informació addicional
Si vol més informació sobre la política de protecció de dades del RACC i el tractament de les seves dades, pot accedir a la nostra pàgina web: www.racc.es/politicadeprivacitat; sol·licitar-la per correu electrònic: inforacc@racc.es; adreçar la seva sol·licitud a qualsevol de les nostres delegacions: www.racc.es/oficines;   o trucar-nos per telèfon: 900 357 357.