Enviament d'incidències

Enviament d'incidències

Omple el qüestionari següent amb el màxim detall possible per enviar la teva queixao...

Omple el qüestionari següent amb el màxim detall possible per enviar la teva queixa o reclamació sobre mobilitat a Via directa. La Fundació RACC realitzarà l'anàlisi tècnica del cas, el transmetrà a l'administració competent i realitzarà el seguiment de les possibles accions de millora.

Envia la teva reclamació relacionada amb la mobilitat

Envia'ns la teva incidència

*Camps obligatoris

Lloc del tram on existeix el problema

Map Data
Map data ©2016 Google, Inst. Geogr. Nacional
Map DataMap data ©2016 Google, Inst. Geogr. Nacional
Map data ©2016 Google, Inst. Geogr. Nacional
Satellite

Dades personals

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

El Reial Automòbil Club de Catalunya (RACC) o l'empresa del Grup RACC que ofereix el servei (veure www.racc.cat/quisom), com a responsable del tractament de les teves dades, utilitzarà les dades facilitades per gestionar la teva sol·licitud.Aquests tractaments els realitzarem sobre la base de la teva sol·licitud.Les teves dades se cediran exclusivament a empreses del Grup RACC (més informació) amb finalitats administratives per realitzar accions comercials de productes i serveis propis del grup i per al compliment d’obligacions legals.Pots exercir els teus drets d’oposició, accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat, revocació del consentiment i impugnació de qualsevol decisió basada en el tractament automatitzat de les dades per correu electrònic a dporacc@racc.es. Pots consultar la Política de Protecció de Dades del RACC i sol·licitar més informació enviant un correu electrònic a inforacc@racc.es, visitant les nostres delegacions (mostra’m oficines) o trucant al telèfon 900 357 357.