Butlletins

Des de l'any 2007, la Fundació disposa d'un butlletí dedicat en exclusiva a ladifusió...

Des de l'any 2007, la Fundació disposa d'un butlletí dedicat en exclusiva a la difusió dels seus estudis i les seves activitats. També recull articles propis sobre temes de debat en el món de la mobilitat i recopila notícies d'interès al sector.

Informació especialitzada sobre el món de la mobilitat

Darrers números

Subscriu-te al butlletí de la Fundació RACC

*Camps obligatoris

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

El Reial Automòbil Club de Catalunya (RACC) o l'empresa del Grup RACC que ofereix el servei (veure www.racc.cat/quisom), com a responsable del tractament de les teves dades, utilitzarà les dades facilitades per enviar-te la informació sol·licitada i recomanar-te serveis o productes del RACC relacionats amb aquesta informació.Aquests tractaments els realitzarem sobre la base de la teva sol·licitud d’informació.Les teves dades se cediran exclusivament a empreses del Grup RACC (més informació) amb finalitats administratives per realitzar accions comercials de productes i serveis propis del grup i per al compliment d’obligacions legals.Pots exercir els teus drets d’oposició, accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat, revocació del consentiment i impugnació de qualsevol decisió basada en el tractament automatitzat de les dades per correu electrònic a dporacc@racc.es. Pots consultar la Política de Protecció de Dades del RACC i sol·licitar més informació enviant un correu electrònic a inforacc@racc.es, visitant les nostres delegacions (mostra’m oficines) o trucant al telèfon 900 357 357.